Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
27 Augustus 2006, 23:46:52

Pas de kleur aan:
Kleding voor Medische diensten, Reddingsbrigades, Ambulance, GHOR en EHBO!
Zoek:     Geavanceerd zoeken
+  ZiekenhuisForum
|-+  Algemeen
| |-+  Scriptie-onderwerpen
| | |-+  Psychische en sociale beleiding bij patiënten die een beenamputaties ondergaan
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: Psychische en sociale beleiding bij patiënten die een beenamputaties ondergaan  (gelezen 108 keer)
roosje
Nieuw lid
*

Dit forum is het helemaal !

Psychische en sociale beleiding bij patiënten die een beenamputaties ondergaan
« Gepost op: 7 Mei 2004, 11:52:31 »

Kus Hallo iedereen
Mijn naam is Rosalie en ik doe de opleiding MBO verpleegkunde BBL4. Ik werk in het Flevoziekenhuis in Almere. Ik ben bijna klaar en druk bezig met mijn scriptie.
Mijn scriptie gaat over het psychisch en sociaal begeleiden van een patiënt met een beenamputatie.
Het komt steeds meer voor bij ons in het ziekenhuis, we hebben er namelijk een nieuwe vaatchirurg bij en een nieuw vaatonderzoek machine bij.
Hierdoor kunnen er steeds meer mensen bij ons op de afdeling komen met vaatproblemen en waar misschien uiteindelijk het been van afgezet moet worden.
Er was nog nooit iets met dit onderwerp gedaan en ik vraag me af hoe de psychische en sociale begeleiding bij ons op de afdeling is.

Ik heb al veel informatie maar ik zou graag ook jullie mening willen horen of heb je nog informatie voor mij. Hoe gaat dit bij jullie in het ziekenhuis??

Ik hoop dat ik reactie krijg.

Groetjes Rosalie Lachen
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar: