Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?


Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
27 Augustus 2006, 06:44:38

Pas de kleur aan:
Kleding voor Medische diensten, Reddingsbrigades, Ambulance, GHOR en EHBO!
Zoek:     Geavanceerd zoeken
+  ZiekenhuisForum
|-+  Forums per discipline
| |-+  Artsen
| | |-+  vreemde allergische reactie?
« vorige volgende »
Pagina's: [1] Print
Auteur Topic: vreemde allergische reactie?  (gelezen 229 keer)
paranoise
Nieuw lid
*
Offline Offline

Berichten: 1


E-mail
vreemde allergische reactie?
« Gepost op: 11 Juni 2005, 05:40:35 »

vrouw, 54 jaar oud.
Alpha-1-antitripsine-defisientie, daardoor sinds 30 jaar bekend met COPD...
Haar conditie was niet geweldig en na decompensatie (20 kilo op een lijfje van 60Kg)  Lippen verzegeld acuut hartfalen, 9 dagen IC.. geintubeerd, swan-ganz catheter, kunst en vliegwerk er weer boven op gekomen.
Sinds 4 weken thuis, met zuurstof en nieuwe medicatie.
Plaspillen (Lasix) en captopril... dit naast haar COPD-gerelateerde medicatie en prednison. Conditie is met sprongen vooruit gegaan en nu ineens een volgende tegenslag; over haar gehele lichaam (op het gelaat na) dit fenomeen:






iemand enig idee? huidarts heeft nog geen antwoorden..  Ik weet het niet
Gelogd
Paul SEH
Global Moderator
Erelid
*****
Offline Offline

Geslacht: Man
Berichten: 2793


Medic will help


E-mail
Re: vreemde allergische reactie?
« Antwoord #1 Gepost op: 11 Juni 2005, 23:16:56 »

Deze site is bedoeld voor verpleegkundige vragen. Ik denk dat dit meer thuis hoort bij de behandelend specialist. Daarom gaat er hier een slotje op.
Berichten via een persoonlijk bericht of email.
Gelogd

SEH-verpleegkundige
Pagina's: [1] Print 
« vorige volgende »
Ga naar:  

Powered by SMF 1.1 RC3 | SMF © 2001-2006, Lewis Media

Het ZiekenhuisForum is een initiatief van