ZiekenhuisForum

Interessante Ziekenhuislinks => Post hier relevante links! => Topic gestart door: Kylton op 28 Maart 2004, 01:46:27

Titel: de-verpleegkundige-en-de-politiek.nl
Bericht door: Kylton op 28 Maart 2004, 01:46:27
'k-Heb nog een interessante link; een onlangs gestarte website voor verpleegkundigen met, wat mij betreft, veel potentie.

www.de-verpleegkundige-en-de-politiek.nl

Greetz.

Titel: Re:de-verpleegkundige-en-de-politiek.nl
Bericht door: Paul SEH op 28 Maart 2004, 19:09:51
Ziet er inderdaad veelbelovend uit. :)

Bericht door: Tinus op 29 Maart 2004, 23:01:29

zeker een kijkje waard, en deze verdiend een plaatsje in mijn favorieten :D

Bericht door: Oscar Oosterhof op 30 Maart 2004, 21:18:38
Een website voor en door verpleegkundigen. Doel: de verpleegkundige beroepsgroep meer betrekken bij de politiek en de politiek meer betrekken bij de zorg.

Wij nodigen je uit om de website www.de-verpleegkundige-en-de-politiek.nl te bezoeken.

Wil je meedoen met de verdere ontwikkeling van deze nieuwe website, laat het ons dan even weten en dan sturen wij je een brief toe met hierin een drietal vragen. De antwoorden zullen (eventueel) worden geplaatst binnen de nieuwe website. Of ga in discussie met elkaar en de politiek op "De Zeepkist".

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op.

Oscar Oosterhof en Jan Martens
pr@de-verpleegkunige-en-de-politiek.nl

Bericht door: Oscar Oosterhof op 1 Mei 2004, 23:24:31
Op de website www.de-verpleegkundige-en-de-politiek.nl kan de bezoeker informatie vinden over de standpunten en programmapunten van de verschillende politieke partijen in relatie tot de Zorg in Europa. Wil je meebepalen wie de komende vijf jaar voor Nederland in het Europees Parlement zitten? Kom dan stemmen op donderdag 10 juni 2004. Op die dag vinden de verkiezingen voor het Europees Parlement plaats.

Bericht door: Poekie op 3 Augustus 2004, 23:03:25
Leuke site. Wat ik alleen mis is een mening van jullie zelf. Non commiterende politici hebben we al genoeg, zullen wij ze eens wakker schudden?

Bericht door: Paul SEH op 4 Augustus 2004, 08:41:13
Nou Poukie ga je gang zou ik zeggen. Probeer ze maar wakker te schudden daar in Den Haag. Succes ermee.  8)

Bericht door: ellebasi op 14 September 2004, 19:56:01
Dat is nu eens de perfecte site! Was ik naar op zoek! iemand had me via enquete gevraagd om een site/nieuwe rubriek van en voor verpleegkunde en politiek! BEDANKT ;D

Bericht door: Redactie op 30 September 2004, 13:12:28
De website www.de-verpleegkundige-en-de-politiek.nl biedt jou de gelegenheid om je te laten horen, om dit te kunnen doen moeten wij (de redactie) wel objectief blijven. Zodra wij (de redactie) onze mening geven gaat het om ons als persoon en niet meer om de website en het doel daarvan. Dat is niet onze bedoeling.

Wij zijn begonnen met een voorzichtig doel en streven: een ontmoetingsplaats voor de politiek en de verpleegkundigen. De politiek toont interesse het is aan de verpleegkundige (jij dus) om daarop in te gaan. Laat iets van je horen, stem en reageer. Zo kan de website groeien tot een discussie platvorm tussen de verpleegkundige beroepsgroep en de politiek!

Bericht door: Paul SEH op 1 Oktober 2004, 00:06:04
Het begint nu wel een beetje naar reclame te ruiken.  :-\

Bericht door: Kylton op 3 Oktober 2004, 13:40:02
Het begint nu wel een beetje naar reclame te ruiken.  :-\

Oke........klein beetje dan, maar het is wel een zeer nuttige site en wat mij betreft wordt het wel eens tijd, dat wij als verpleegkundige beroepsgroep meer van ons laten horen...........

Greetz.