ZiekenhuisForum

Algemeen => Algemene vragen => Topic gestart door: studentje op 11 Maart 2004, 10:58:21

Titel: lymfeklier
Bericht door: studentje op 11 Maart 2004, 10:58:21
--------------------------------------------------------------------------------
Sinds een jaar heb ik een gezwollen lymfeklier in mijn linker lies. Na 3 maanden ben ik ermee naar mijn huisarts gegaan, zijn conclusie was dat dat kwam door een wondje aan mijn been. Nu echter, na nog eens 9 maanden, is er geen wondje meer geweest, en de klier is nog steeds aanwezig. Deze is sinds ik het ondekt heb niet groter, maar zeker ook niet kleiner geworden! Ook heb ik een aantal kleine kliertjes in mijn hals, volgens mijn huisarts door mijn allergie voor huisstofmijt. Ik heb er nog eens over gebeld, maar toen zei zijn assistente dat ik me geen zorgen moest maken, er was echt niets aan de hand. Zonder onderzoek of wat dan ook.

Ik heb het gevoel dat mijn huisarts me niet serieus neemt en ik maak me toch wel zorgen  :-\ , dus ik hoop dat iemand misschien een idee heeft wat dit zou kunnen zijn, zodat ik dit misschien aan mijn arts zou kunnen voorleggen.
Alle reacties zijn welkom!!

Titel: Re:lymfeklier
Bericht door: Pieter Joziasse op 11 Maart 2004, 23:32:13
Hoi Studentje,

Ik begrijp je probleem, maar het ZiekenhuisForum is niet bedoeld om persoonlijke gezondheidssituaties voor te leggen.

Dit onderwerp wordt daarom gesloten, maar niet verwijderd, zodat eventuele reacties nog via e-mail naar jou vertuurd kunnen worden!

Succes verder!