ZiekenhuisForum

Het Kippenhok => Het Kippenhok! => Topic gestart door: Tinus op 1 november 2004, 17:17:05

Titel: Speciaal voor Vlekkie
Bericht door: Tinus op 1 november 2004, 17:17:05
Hihi dat zal wel ja. Misschien een idee voor een nieuw topic  ;D

Aangezien Vlekkie dit zei naar aanleiding van dit:

En over leuke relaties in het ziekenhuis kan ik ook nog wel wat vertellen hoor....  ;D :P

Wil ik haar hierbij de gelegenheid geven ;D

Titel: Re:Speciaal voor Vlekkie
Bericht door: Paul SEH op 2 november 2004, 02:34:05
Kom maar op Vlekkie. Ik ben ook benieuwd.  ;D

Bericht door: bertje op 2 november 2004, 08:19:10
Hit me babes :-*

Bericht door: het reddertje op 2 november 2004, 12:24:18
Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...

Ik wacht geduldig af...

Bericht door: Kylton op 2 november 2004, 19:24:03
Hmmmmmmm................me too.................. ;D

Greetz

Bericht door: marion op 3 november 2004, 09:29:33
En nog steeds wachten we vrolijk af...

Bericht door: Vlekkie op 3 november 2004, 20:02:15
Okay, okay (sorry voor de late reactie).

Nou jullie kunnen mij niet vertellen dat jullie in het ziekenhuis geen leuke relatie en grappige dingen hebben meegemaakt.
Hoe zoetsappig moeten de verhalen worden? Moet dat natuurlijk wel effe weten.

Tot snel!

Bericht door: het reddertje op 3 november 2004, 21:24:55
Ik wil de relatie verhalen wel horen.....

Er lopen hier genoeg leuke zusters rond maar ik ben nooit een relatie begonnen met een collega.

Bericht door: Vlekkie op 3 november 2004, 21:48:45
Hihi, ik ook nooit met een arts of pleeg hoor. Kijk wel uit  ;)

Maar er zijn collega's die dat wel doen. Ik zou er niet aan moeten denken, omdat dan binnen no-time het hele ziekenhuis het weet.
Zo was er een arts die een relatie had met een verpleegkundige. Op een gegeven moment heeft zij al zijn spullen, inclusief hemzelf, buiten de deur gezet... En dan binnen drie dagen weet iedereen het, en is het hét onderwerp van gesprek. Die gozer heeft zich bijna een week niet in het ziekenhuis kunnen vertonen zonder er een opmerking over te krijgen.

Verder ook een leuk verhaal over een arts en een arts-assistent. Stonden in de lift te vunzen met de gedachte dat ze hem geblokkeerd hadden, enkel de sleutel de verkeerde kant op gedraaid... Sta je dan tegenover al het bezoek en collega's...

Nou, ik ben benieuwd naar leuke verhalen van jullie kant.

Groetjes

Bericht door: het reddertje op 3 november 2004, 22:51:54
arts-ass en vpk die betrapt worden door de schoonmaker in de bezemkast........

Bericht door: Paul SEH op 4 november 2004, 10:18:56
Of met een pleeg in de medicijnkamer liggen rollebollen.  ;D

Bericht door: Vlekkie op 7 november 2004, 18:56:52
Hihi, inderdaad dat soort dingen.

Zie je nou wel dat iedereen wel van dat soort verhalen of ervaringen heeft.

Bericht door: het reddertje op 8 november 2004, 09:45:17
Maar heb jij persoonlijk geen ervaringen ermee Vlekkie....????

Echt niet....

Bericht door: bertje op 8 november 2004, 12:46:34
Ik ben getrouwd met een collega van mijn vorige afdeling (en gekoppeld door een verpleeghulp zegtie zelf ;)) Maar geen gevoos op de afdeling, dat geeft alleen maar gedoe!
Ik ken ook wel verhalen van artsen en verpleegkundigen betrapt in de beddencentrale. Ik heb wel eens een bewonderaarster (patiënte) gehad, geen actie ondernomen, is echter wel goed voor je ego! ;D

Bericht door: Vlekkie op 11 november 2004, 21:32:06
Hihi, nee ik heb nog nooit een relatie binnen het ziekenhuis gehad of ergens liggen rollebollen. Saai hè...

Bericht door: bertje op 11 november 2004, 23:49:05
op een van de afdelingen waar ik werkte hebben een verpleegkundige en een patient wat gekregen en dat ging zo explosief dat ze in innige omhelzing slapend zijn aangetroffen in een van de piketkamers in de buurt van de afdeling. Die vent is nog bijna voor de krijgsraad moeten komen wegens plichtsverzuim ;D. Ze zijn wel getrouwd!

Titel: Re: Speciaal voor Vlekkie
Bericht door: tepelsteeltje op 30 november 2004, 13:36:30
Ik heb mijn vrouw in de nachtdienst intiem leren kennen op de brancard.
Gek genoeg nooit geen nachten meer samen mogen draaien. Hoe ze het aan de weet zijn gekomen is nu nog een vraag.

Bericht door: bertje op 30 november 2004, 14:23:25
Nog mazzel dat je niet wegensplichtsverzuim bent onslagen. Je had de brancard toch wel op de rem? ;D ;D

Bericht door: Vlekkie op 1 december 2004, 16:08:36
En de deur dicht???? ;D

Bericht door: Geanne op 23 februari 2005, 20:47:16
Het leukste verhaal dat ik heb gehoord. Een mannelijke pleeg zat in de nachtdienst. Op zijn afdeling lag een verwarde vrouw. Toen hij op haar kamer kwam, was zij in de veronderstelling dat hij haar vriend was. Hij heeft een hele tijd opgesloten gezeten in de teamkamer. ::) ;D

Bericht door: Suus op 6 maart 2005, 16:00:45
Ik ben blij dat ik wat pas met mijn vriend kreeg toen hij ontslag had genomen in het ziekenhuis. We hebben elkaar leren kennen bij de deur wordt er wel gezegd. Ik kwam en hij ging  ;D

Bericht door: bertje op 14 maart 2005, 12:57:20
maakt niet uit, geklets wordt er toch! ;D ;)

Bericht door: zustermarga op 12 april 2005, 17:28:26
nou bij ons in het ziekenhuis zijn er erg weinig leuke mannelijke collega's ... wat ik wel veel meemaak is dat een patient zich de moeite neemt om te flirten. of zelfs te versieren....ben zelfs een keer mee uitgevraagt... ga daar echter niet op in... een collega van mij is trouwens wel een relatie begonnen met een patient ( nadat deze ontslagen was) en dat gaat al jaren goed...

verder week ik wel dat onze cardioloog zijn vrouw heeft verlaten voor zijn secratresse en dat ze sinds kort een tweeling hebben...

of de longarts met een pleeg...

t gebeurd zeer zeker...
'
groetjes  :-*marga

Bericht door: Dr. Zwaailicht op 19 mei 2005, 13:44:41
Bij ons zat er eens een zuster in de nachtdienst die had heel erg zin in seks. Hierop belde ze een mannelijke collega van een andere afd die ook nachtdienst had, en zei.....,'als je nu naar beneden komt zal ik je eens lekker verwennen. De mannelijke collega wachten geen moment en ze verdwenen samen een legen kamer in. En geloof het of niet maar deze mannelijke collega was net getrouwd met een andere zuster. Echter enkele weken later was de seks behoevende zuster zwanger!! OEPS.... :o   FOUTJE BEDANKT.   :-\

Bericht door: Dr. Zwaailicht op 15 juli 2005, 04:53:03
Er was eens een VZA Internatial chauffeur die een ritje had naar Frankrijk om daar een patiënt op te helen. Deze chauffeur was op de weg terug naar Nederland en er moest getankt worden. Bij het eerste tankstation stopte hij en tankte de ambulance vol. Zijn collega ging betalen en de chauffeur reed de ambulance naar een parkeer plek. Dit ging echter met horten en stoten. Wat bleek nou…….de chauffeur had benzine getankt in de plaats van DIESEL.     :o

Bericht door: Paul SEH op 15 juli 2005, 10:28:16
Dat is vervelend. Tank leegpompen en opnieuw vullen met diesel. Kost je toch een tank benzine. En dat is tegenwoordig erg duur.  8)

Bericht door: Dr. Zwaailicht op 17 juli 2005, 23:13:23
Ja en dan mocht de monteur van mercedes ook nog even langs komen om de moter op nieuw door te starten. Alles bij elkaar een ERG duur foutje :-\ :-\

ZiekenhuisForum | Powered by SMF 1.1 RC1.
© 2001-2005, Lewis Media. Alle rechten voorbehouden.